Hoe retourneer ik een artikel?

Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen tijd om je retourzending aan te vragen bij Veepee. Nadat je je retourzending hebt aangevraagd bij Veepee, heb je 14 dagen tijd om het (de) product(en) terug te sturen naar Veepee. Als de retourzending niet binnen deze termijn wordt gedaan, verliest de herroeping elk effect.


Maak een retouraanvraag aan op de site (via een computer) of via de Veepee app:

- Klik op " Mijn bestellingen" via het Menu linksboven in je account

- Kies de betreffende bestelling

- Klik daarna op "een product retourneren"

- Volg de instructies

- Kijk op de site van Mondial Relay of bpost welk het dichtsbijzijnde punt in je buurt is en geef het pakket daar af

- Kies voor Mondial Relay of bpost en kleef het aangemaakte verzendlabel op je pakket

- Pak het artikel of de artikelen zorgvuldig in (dat mag in het oorspronkelijke pakket) en voeg het retourformulier toe aan je pakket 

- Geef het pakket af in het Mondial Relay of bpost-punt van je keuze. 

De aangewezen en goedkoopste optie (€ 2.95) is Mondial Relay of bpost. De retourkost zal in dat geval afgehouden worden van het terugbetaalde bedrag van het geretourneerde pakket.

Je kan ook een andere dienst kiezen, maar dit zal duurder zijn en dan betaal je reeds bij de verzending.

Wanneer wij je retourzending in goede staat ontvangen en verwerkt hebben, krijg je natuurlijk meteen het door jou betaalde bedrag van de artikelen terug. Die terugbetaling gebeurt zo spoedig mogelijk, maar zeker binnen 14 dagen, de dag volgende op de melding van de herroeping. De oorspronkelijk verzendkosten betalen we je altijd terug wanneer je een bestelling volledig retourneert.

Jouw terugbetaling verloopt op hetzelfde betaalmiddel dat je voor jouw aankoop hebt gebruikt. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst indien dit betaalmiddel niet meer geldig is, of als jouw bankrekening is opgeheven. Zo kunnen wij het nodige doen om de methode van terugbetaling te wijzigen en de terugbetaling vlot te laten verlopen. Je kan onze klantendienst bereiken via de Help & Contact pagina van je account.

Belangrijk: We vragen je om de geretourneerde artikelen in hun oorspronkelijke verpakking van het merk en staat terug te sturen. Gelieve zorg te dragen voor de geretourneerde artikelen. Voor gevlekte, beschadigde, gewassen of ernstig gekreukte artikelen is Veepee gerechtigd om een waardevermindering in te houden.

Herroepingsformulier: https://nl.veepee.be/northdocs/benl/retractation_BENL.pdf