Hoe kan ik mijn account (tijdelijk) afsluiten?
Wil je je account deactiveren?
Heel jammer, maar hieronder kan je vinden hoe:
- Ga naar "Mijn Account"
- Klik onderaan de pagina op "Beheer mijn account".
- Selecteer "Deactiveer mijn account" en klik op "Verdergaan".
Bij deactivatie ontvang je geen e-mails meer van ons (zoals onze nieuwsbrieven, speciale aanbiedingen en meldingen over jouw favoriete merken), maar heb je wel nog steeds de mogelijkheid om jouw account op ieder moment opnieuw te activeren.
Zo blijft de toegang tot jouw bestelgeschiedenis en facturen bewaard voor wanneer jij ze nodig hebt, je hoeft je simpelweg opnieuw in te loggen met jouw e-mailadres en wachtwoord om je Veepee account opnieuw te activeren.
Wil je je account permanent verwijderen?
Als je ervoor kiest om je account te verwijderen, betekent dit dat je geen lid meer bent van Veepee. Hierdoor verlies je de toegang tot alle actieve verkopen, bestellingen, facturen en waardebonnen die momenteel op je account staan. Bovendien worden al je persoonlijke gegevens verwijderd.
Als je de optie selecteert om je account te verwijderen, wordt je verzoek verzonden naar onze klantenservice. Een van onze collega's helpt je graag verder om de verwijdering van jouw account te bevestigen. Houd er rekening mee dat het volledige proces tot 30 kalenderdagen kan duren.
Heb je vragen hierover? Contacteer ons via privacy@vente-privee.com