De levering van je Re-turn bestelling
Hoe haal ik mijn pakket op?
Zodra je een bevestiging per e-mail hebt ontvangen dat je pakket is geleverd en klaar ligt bij het afhaalpunt, heb je, afhankelijk van de vervoerder, een bepaalde termijn om het op te halen met je identiteitskaart. Let op: als je niet binnen deze termijn je pakket ophaalt, zal het teruggestuurd worden naar Veepee en krijg je je geld terug.
Kan ik het gekozen afhaalpunt wijzigen?
Je kunt het afhaalpunt dat bij de afronding van je bestelling is geselecteerd en bevestigd niet meer wijzigen. Zorg er dus voor dat je het afhaalpunt kiest dat het dichtst bij jou in de buurt ligt of dat je het meest geschikt vindt. Als het afhaalpunt niet beschikbaar is tijdens de levering, wordt je pakket automatisch naar een ander afhaalpunt gestuurd. Onze vervoerder zal je hierover per e-mail informeren.
Wat doe ik als ik mijn pakket niet binnen de termijn kan ophalen?
Als je niet zelf naar het afhaalpunt kunt gaan, kun je iemand anders vragen om het pakket op te halen. Deze persoon moet zijn identiteitskaart, jouw identiteitskaart en een verklaring met namen, voornamen èn handtekeningen meenemen, waarin jij toestemming geeft voor ophaling. Als het pakket niet binnen de termijn is opgehaald, wordt het teruggestuurd naar Veepee en word je terugbetaald.
Waarom is mijn artikel geannuleerd ?
Bij ontvangst in ons magazijn controleren we of de geretourneerde artikelen aan de voorwaarden voldoen. Als een artikel niet voldoet, zal Veepee het niet verzenden en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
Hoe volg ik de levering van mijn pakket?
Zodra onze vervoerder je pakket heeft ontvangen, krijg je een e-mail zodat je de status van jouw pakje kan volgen.