Alles over de Re-turn verkopen
Wat zijn de voordelen van Re-turn?
-Je favoriete merken aan voordelige prijzen: bemachtig artikelen die je eerder miste
- Een groen gebaar: in plaats van deze artikelen te bewaren of terug te sturen naar de leverancier, verkoopt Veepee ze direct aan jou zodra ze het retourmagazijn bereiken, waardoor de CO2-uitstoot wordt verminderd.
Welke artikelen kan ik kopen op Re-turn?
Op Re-turn biedt Veepee je nieuwe artikelen aan die eerst op Veepee zijn gekocht maar niet gewenst zijn door de koper. Het aanbod omvat alleen kleding, sportkleding en accessoires (geen luxe, waardevolle sieraden en bagage), van merken die aan Re-turn deelnemen.
Hoe koop ik een artikel op Re-turn?
Met Re-turn gaat kopen heel eenvoudig:
-Selecteer 1 of meer artikelen die je wenst te kopen
-Kies je afleverlocatie (thuis of afhaalpunt).
-Rond de betaling af; de bezorgkosten zijn afhankelijk van het aantal gekochte artikelen en de gekozen afleveroptie.
-Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling en verzending.
Indien je verschillende artikelen bestelt, is het mogelijk dat deze in meerdere pakjes worden verzonden. In dat geval vind je deze ook als afzonderlijke bestellingen terug in je Veepee account, en zal je per bestelling een aparte bevestigings- en verzendingsmail ontvangen. De verzendkosten worden eveneens verdeeld over beide bestellingen.
Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken?
Je kunt betalen met:
-Bancontact
-iDEAL
-kredietkaart (Visa, Mastercard, American Express, Maestro)
-PayPal
Veepee waardebonnen en promoties zijn niet van toepassing op Re-turn bestellingen.
Om je toekomstige aankopen te vergemakkelijken, kun je je betaalgegevens opslaan.
Deze informatie is strikt vertrouwelijk en beveiligd door onze bankpartners. Veepee slaat geen betalingsinformatie op.
Hoe worden betalingen beveiligd?
Betalingen met kredietkaart op Re-turn zijn gecertificeerd volgens de PCI DSS-normen.
Deze certificering zorgt voor de toepassing van veiligheidsmaatregelen om de vertrouwelijkheid van je creditcardgegevens te beschermen, van invoer tot verwerking van de betaling.
Waar kan ik mijn bestelgegevens bekijken?
Je artikelen zijn rechtstreeks op het Veepee platform besteld, je kunt je bestelgeschiedenis vinden in 'Mijn account' op Veepee > 'Mijn bestellingen'.
Wanneer wordt het bedrag afgeschreven?
Na betaling wordt binnen 24 uur een verzoek tot afschrijving naar je bank gestuurd. De bestelling wordt bevestigd na akkoord van je bankinstelling.
Bekijk 'Mijn account' > 'Mijn bestellingen' om je bestel- en betalingsgeschiedenis te bekijken.
Welke bezorgopties zijn er?
Je kunt kiezen voor levering op een thuisadres of in een afhaalpunt.
Wat doe ik als mijn artikel me niet bevalt?
Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen om retour aan te vragen.
Nadien heb je nog 14 dagen om het artikel terug te sturen.
Indien je jouw artikel(en) niet binnen deze termijn retourneert, vervalt de retourmogelijkheid.
Vraag de retour aan via de website (desktop) of de Veepee app:
-Ga naar 'Mijn bestellingen' via het menu linksboven.
-Selecteer de bestelling die je wilt retourneren.
-Klik op 'Retouraanvraag'.
-Bolg de instructies.
-Verpak de artikelen zorgvuldig (bij voorkeur in de originele doos) en voeg het geprinte retourformulier toe.
-Zoek de dichtstbijzijnde afleverpunt op de website van de vervoerder en geef daar je pakket af.
-Retourkosten bedragen €3,49 en worden afgehouden van de terugbetaling.
Na ontvangst van de geretourneerde artikelen ontvang je een e-mail ter bevestiging van de retourverwerking en terugbetaling.
Dit kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je jouw retourpakket binnenbrengt.
Heb je betaald met bancontact/iDeal? De terugbetaling verschijnt binnen 3-8 werkdagen op je oorspronkelijke betaalmiddel.
Indien je hebt betaald met een kredietkaart is de terugbetaling zichtbaar op het volgende maandelijkse afschrift.
Is jouw bankrekening intussen afgesloten?
Contacteer onze klantenservice via de knop 'Help en Contact' op je Veepee account zodat wij je kunnen verderhelpen.
Belangrijk: Stuur artikelen steeds terug in hun originele staat en verpakking.
Zorg goed voor de artikelen die je retourneert.
Veepee kan artikelen weigeren die bevlekt, beschadigd, gewassen of sterk gekreukt zijn.
Wat doe ik als ik een verkeerd, defect of beschadigd artikel heb ontvangen?
Contacteer onmiddellijk onze klantenservice via 'Help en Contact' indien je een verkeerd, defect of beschadigd artikel hebt ontvangen.
Voeg gedetailleerde foto's toe aan jouw bericht, onze medewerkers helpen je graag verder.