Bemiddeling
Als consument heeft u vier manieren om een probleem voor te leggen en via bemiddeling tot
een oplossing te komen.
Klantentevredenheid is een topprioriteit voor Veepee. Elk lid van Veepee met een vraag of
klacht, vragen we daarom om altijd contact op te nemen met onze medewerkers van de
klantendienst. Zij zijn elke werkdag bereikbaar via "Help & Contact" die op elke pagina van de
site beschikbaar is. Je mag er op rekenen snel een reactie te ontvangen.
Men kan zich eveneens richten tot SafeShops: (KBO n° 0540.308.822) Kapelstesteenweg
195/1, 2180 Ekeren, België. Klacht indienen kan via hun online klachtenformulier
https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/.
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD
Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van
consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf
behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de
Consumentenombudsdienst bereiken via deze link:
http://www.consumentenombudsdienst.be/nl.
U kan bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese
Commissievia deze link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ Gelieve er rekening mee te
houden dat het e-mailadres van Veepee feedback.belgie@veepee.com moet worden ingegeven
op het ODR-platform.