Bemiddeling

Als consument heeft u vier manieren om een probleem voor te leggen en via bemiddeling tot

een oplossing te komen.


Klantentevredenheid is een topprioriteit voor Veepee. Elk lid van Veepee met een vraag of

klacht, vragen we daarom om altijd contact op te nemen met onze medewerkers van de

klantendienst. Zij zijn elke werkdag bereikbaar via "Help & Contact" die op elke pagina van de

site beschikbaar is. Je mag er op rekenen snel een reactie te ontvangen.


Men kan zich eveneens richten tot SafeShops: (KBO n° 0540.308.822) Kapelstesteenweg

195/1, 2180 Ekeren, België. Klacht indienen kan via hun online klachtenformulier

https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/.


Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD

Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van

consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf

behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de

Consumentenombudsdienst bereiken via deze link:

http://www.consumentenombudsdienst.be/nl.


U kan bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese

Commissievia deze link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ Gelieve er rekening mee te

houden dat het e-mailadres van Veepee feedback.belgie@veepee.com moet worden ingegeven

op het ODR-platform.