Ondervind je problemen bij het aanvragen van een terugbetaling?
Om een terugbetaling te ontvangen na het retourneren van een artikel of bij een geschil, dien je je verzoek in te dienen op onze website. Tijdens dit proces worden de verschillende stappen voor het retourneren van je artikelen of het in behandeling nemen van je verzoek in detail uitgelegd.
Zodra je verzoek is verwerkt (bijvoorbeeld na controle van de geretourneerde artikelen door onze magazijnen), ontvang je een eerste e-mail ter bevestiging van de aanvaarding van de retourzending of het ontvangst van je verzoek. Vervolgens ontvang je een tweede e-mail om je te laten weten dat het terugbetalingsverzoek werd ingediend bij je bank of via de gebruikte betaalmethode.
Let op: indien je naast jouw verzoek aan onze klantendienst ook een geschil opent bij jouw bank, kan dit je terugbetaling aanzienlijk vertragen. We raden je daarom aan om altijd eerst contact op te nemen met onze klantendienst.
Houd er rekening mee dat de verwerking van de terugbetaling 2 tot 8 werkdagen kan duren, vanaf de datum van controle van de artikelen en de retourverwerking.