Mijn Brandsplace Bestellingen
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING ?
Je kan artikelen van verschillende verkopers aan jouw winkelmandje toevoegen zolang het om Brandsplace-verkopen gaat. Als dit niet het geval is, verschijnt er een melding op jouw scherm.
Zodra je bestelling is afgerond, wordt deze ter bevestiging naar de verkoper gestuurd. Als je bestelling artikelen uit de winkels van verschillende verkopers bevat, ontvang je van elke verkoper een bevestigingsmail.
Houd er rekening mee dat je vóór de betaling wordt gevraagd de algemene voorwaarden van de verkoper te accepteren om je bestelling af te ronden.
Het is helaas nog niet mogelijk om je waardebonnen of promoties te gebruiken op een Brandsplace-bestelling.
HOE KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING VOLGEN ?
"In afwachting van validatie", "in voorbereiding" of "verzonden": volg de voortgang van je bestelling op elk gewenst moment door de rubriek "Mijn bestellingen" in je Veepee-account te raadplegen.
Hier vind je de details van je bestellingen (aankoopdatum, naam van de verkoper, geselecteerde artikelen, leveringsdatums, enz.)
WAAROM MOET MIJN BESTELLING NOG WORDEN BEVESTIGD ?
Maak je geen zorgen, je bestelling is verzonden naar de verkoper(s).
Je ontvangt zo snel mogelijk een e-mail ter bevestiging van je bestelling van de verkoper.
WAAROM IS MIJN BESTELLING GEDEELTELIJK BEVESTIGD OF GEANNULEERD ?
Onze verkopers zorgen ervoor dat ze voldoende voorraad hebben om aan de vraag van kopers te voldoen, maar in het geval dat een artikel dat je hebt besteld niet langer beschikbaar is bij de verkoper, is de verkoper verplicht om je bestelling volledig of gedeeltelijk te annuleren.
Als de verkoper je bestelling annuleert, wordt het bedrag niet van je rekening afgeschreven tenzij je met Bancontact hebt betaald. In dat geval wordt de terugbetaling volgens de gebruikelijke methode uitgevoerd.
In het geval van een bestelling die gedeeltelijk door de verkoper is bevestigd, wordt alleen het bedrag van de bevestigde artikelen en de bijbehorende verzendkosten van je rekening afgeschreven.
Indien het bedrag reeds van je rekening is afgehouden, wordt de terugbetaling volgens de gebruikelijke methode uitgevoerd.
Je vindt alle informatie over de artikelen die al dan niet door de verkoper zijn bevestigd terug in de bevestigingsmail van je bestelling.
IK WIL EEN BESTELLING AFRONDEN. Hoe doe ik dat ?
Om logistieke redenen is het niet mogelijk om artikelen toe te voegen aan je bestaande bestelling.. Best kan je een nieuwe bestelling plaatsen.
IK WIL MIJN BESTELLING ANNULEREN. WAT MOET IK DOEN ?
Om logistieke redenen is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren. In het geval dat je je artikelen niet langer wenst te ontvangen, heb je 2 opties:
- weiger het pakket bij levering. We raden je aan om "pakket geweigerd" op de doos te schrijven.
- als het artikel na ontvangst niet aan je verwachtingen voldoet, nodigen we je uit om een retouraanvraag in te dienen bij de verkoper in de rubriek "Mijn bestellingen" / Contact opnemen met de verkoper.
WAAR KAN IK MIJN FACTUUR VINDEN ?
De verkoper stelt de factuur beschikbaar in het gedeelte "Mijn bestellingen". Je kunt ook rechtstreeks vanuit ditzelfde gedeelte contact opnemen met de verkoper door de contactreden "Ik wil graag mijn factuur ontvangen" te selecteren.