Verzending & levering van mijn Brandsplace-bestellingen

HOE VERLOOPT DE VERZENDING ?

Elk artikel wordt voorbereid en verzonden door de verkoper bij wie het werd besteld. Als je in dezelfde bestelling artikelen van verschillende verkopers koopt, ontvang je evenveel pakketten als er verkopers in jouw bestelling zijn.


Je ontvangt een e-mail om je te informeren over de verzending van je pakket(ten).


Bij het plaatsen van je bestelling worden verschillende manieren van transport aangeboden om een kwalitatieve levering naar het adres van je keuze of naar afhaalpunten te garanderen.


Om logistieke redenen is het niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen nadat de bestelling is geplaatst.


WAAR KAN IK MIJN BESTELLING LATEN BEZORGEN ?

De leveringsgebieden zijn specifiek voor elke verkoper. Om meer te weten te komen over de leveringsvoorwaarden van een verkoper, ga je naar een artikel en klik je op de naam van de verkoper achter de woorden "Verkocht en verzonden door" en selecteer je "LEVERING / TERUGZENDING" of raadpleeg je de algemene verkoopvoorwaarden van de verkoper, die je hier kan terugvinden:


- voor de betaling van je bestelling

- in de e-mail ter bevestiging van je bestelling

- in de winkel van de verkoper


WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN EN LEVERTIJDEN ?

Bezorgkosten worden in rekening gebracht door elke verkoper bij wie je een bestelling plaatst.


De prijs van deze leveringskosten is beschikbaar in elk van de Brandsplace-verkoperszones.


Als een bestelling bestaat uit artikelen van verschillende verkopers, worden de leveringskosten van elk van deze verkopers opgeteld.


Het totale bedrag van de leveringskosten die op jouw bestelling van toepassing zijn, wordt vóór de betaling vermeld in de samenvatting van jouw bestelling.


Je pakket wordt binnen 48 tot 72 werkuren geleverd.